Sunday, June 2, 2013

Ofrivillig crusing och backflex

Hej bloggen!
Hoppas ni har det bra och njuter av helgen!
Det gör jag, på jobbet där jag befinner mig.

Igårkväll tog jag en sväng på hojen efter jobbet, det var ju underbart väder för det!

Obekväm situation bara när jag väl kom tillbaka till stan, ;-)... och bara ville parkera MCn i garaget och komma hem.
Det var ju crusing i stan och avspärrat precis överallt, så tog ju ett bra tag innan jag väl kom till garaget ;-)...
Haha, nåväl, lite crusing för Trasdockan på mc en lördagkväll, bland alla amerikanare och raggarbilar, kan väl inte skada ;-P...

Från det ena till det andra;
Är så sjukt nöjd by the way, att jag tror mig ha kommit på hur jag flexar ut ryggen. Jag har haft lite problem med det.
Såklar mycket övning behövs fortfarande, men jag har tränat och tränat, och äntligen tror jag att jag har hittat rätt teknik iaf :-D.
Practise makes perfect.... Nu ska här övas ;-)...

A bit of backaction at the gym this Week...

No comments: