Thursday, June 6, 2013

Självmotivation och färg

Hej bloggen!
Vilket underbart väder det är idag.
Jag blir så glad!

Just nu chillar jag bara i soffan. 
Ska snart ge mig iväg till gymmet för ett ryggpass.
Känner mig inte direkt motiverad för det idag.
Tycker inte om att träna på eftermiddagar/ kvällar, men eftersom det är "söndag" idag, så har jag inget val.
Omotiverad, men DIT SKA jag ;-)...

Ni vet bloggisar, även jag känner mig omotiverad att gå till gymmet ibland, men för mig finns inget annat val!
Jag VET att jag mår bäst när jag får träna.
Jag känner mig inte alltid stark i träningen, men jag vet att jag inte blir starkare av att stanna hemma.
Jag älskar min träning, och den älskar mig!
Inga ursäkter kan få mig att överge den...

Självmotivation kommer från att inte ge upp!...


Åh, jag har plötsligt blivit förälskad i färger!
Dessa färgstarka nagellack köpte jag på ICA idag! Jag blir glad :-)...

PoK/ Trasdockan

No comments: