Friday, June 21, 2013

Glad Midsommar!

Hej på Er bloggisar!
Tänk va!, redan midsommarafton idag!... Tiden går verkligen så fort!... Och på måndag börjar min semester! :-)

Eftersom Korpen var stängt idag, och jag inte hade några planer på att gå miste om denna dagens träning, så gick jag till Sirius för att testa deras gym.
Ett härligt och svettigt extrapass blev det på 2 timmar.

Jag har ju kört igenom mina muskelgrupperna för denna veckan, med i mitt extrapass brukar jag lägga in lite mer ryggövningar, (eftersom jag behöver prioritera den), och även  gluteus, vader och mage, som annars lätt "glöms bort" i all den andra träningen.

Testar Sirus idag, och fick en gratis prova-på-vecka... :-)...
Jag ser inget fel i att se dig omkring lite på stadens gym...

Lats-drag, brett grepp...


Rodd, tätt och brett...

...provade även en ny övning för gluteus, i Smith-maskinen...
Det fungerade allderes utmärkt :-)...

Nu ska jag käka lite här hemma, och sedan åka till mamma, där det blir lite midsommarfirande tillsammans med mormor och morfar bland annat :-)...

Ha en riktigt glad midsommar alla fins och starka bloggisar för ute!
Blog ya later!
PoK/ Trasdockan

No comments: