Sunday, June 23, 2013

Ser bra ut...

Hej bloggen denna söndagseftermiddag.
Medans andra sover för länge, käkar bakispizza och, såhär dax, kanske förbereder sig för ett gympass...
Så har jag ist ägnat dagen åt jobb, PW och skurat de sista fönstren här hemma, som jag inte hann tidigare i veckan...



Som det inte vore nog redan, så ser vi nu, ännu bättre ut ;-)...
Ja, det må jag säga. Det var med livet som insats att skura våra gammaldags fönster på utsidan, här uppe på 3e våning...
Men nu är det gjort, såhär innan semestern :-)...

Nu ska jag allderes snart ge mig iväg för att jobba, sista 5 timmarna innan semester!

Jag pratade med Beby i telefon förut på min PW, och nu har vi smidigt planer för vecka 27...
Då blir det GBG för min del, sedan iväg till sommarstugan i Kungshamn med Danne och Tor, dit Beby kommer på helgen.
Wohoo!, massa träning ska jag hinna med också ;-D...

Blog ya later!
PoK/ Trasdockan

No comments: