Friday, June 14, 2013

Allt-i-allo-inlägg

Hej bloggen!
Det är dax för denna maman att fara till jobbet!
5 timmar, sedan helg, med ledig dag imorgon :-).

Jag har varit och lagat min nagel hos Fabiola och köpte dessutom ett nytt nagellack. Jag ska visa Er bloggisar senare.
Jättefina :-).
Behövde lite uppiggning idag ;-)


Blev gött pumpad i triceps idag för övrigt, eller hela armarnafaktiskt.
Älskar känslan efter ett redigt träningspass när pumpen sitte i flera timmar efter ;-)...

En kompis, Peter, kom på mitt pass idag, och jag blev verkligen glad att se honom. Han har lite det inflytandet på mig.
Jag blir glad lixom. Härligt med sådana människor :-).
Tack Peter för du kom på spinningen idag och gav mig några uppiggande ord! :-D


Nu åker jag till jobbet. Och ni bloggisar ska bara njuta av fredag eftermiddag/kväll!
Blogg ya later!
PoK/ Trasdockan



2 comments:

Anonymous said...

Tack själv!
Blev både pigg och glad på och efter passet och gick med ett leende på läpparna hela dagen.
//Peter

Linda said...

Gott att höra Peter. Tack för din komentar :-). Ha en god helg så ses vi snart. Kram