Monday, June 24, 2013

Träningen avklarad för idag...

Hej bloggen!
Klockan 09.00 var jag uppe, hade käkat frulle och stod redo för ett axel och bicepspass på gymmet med Stefan!

Egen träning i all ära, men det går ju inte att förneka att de passen när PT-Stefan är med, ÄR de jävligaste, och mest givande passen... tveklöst!


Jajjemen!... Det är jag mot vikterna på gymmet, och JAG bestämmer över dem!
Kände mig stark idag...
Inte bara kroppen ytligt sett som förändras, utan även styrkan börjar komma märkvärt... Eftersom jag lallade en 12a bicepscurl (stång), med 27,5 kg :-O

Jag är nu hemma, iordning och väntar på att min lillebror ska plocka upp mig, jag har lovat honom att åka med till IKEA idag.
Käns ju som det kan passa med tanke på att vädret är som det är ;-)...

Happy new Week på Er bloggisar där ute!
PoK/ Trasdockam

2 comments:

Anonymous said...

Vilken tur du har Linda, som har en så duktig och trevlig PT-Stefan! Med hjälp av honom och din enorma målmedvetenhet så ser jag med glädje fram emot att åka till Alingsås nästa år och heja på dej!!! /Maria P

Linda said...

Åh, Tack Maria :-) Trevliga människor uppe på gymmet gör ju också att man motiveras ;-)...
Ja det ska bli så skoj att vara med i tävlingen, och det känns gott att det finns dem där ute som hejar på mig lite :-).
Tack för din komentar. Vi ses på gymmet. Kram