Thursday, June 13, 2013

Egopics, ett måste!...

Godmorgon bloggen!
Jag har så dålig teckning ute hos pappa, så räkna inte med för många inlägg här på bloggen de senaste dagarna.
Nu har jag iaf lämnat Tor på dagis :-)

Ännu en dagstur på jobbet väntar för Trasdockan sedan hämta Tor och åka till gymmet!

Egopics kan man aldrig få för mycket av, (anser jag), när det kommer till att kritisera, och uppskatt delar på sin egna kropp...
Särskillt som jag ju själv jobbar på den, formar den och vårdar den...

Här kommer några just sådana, ( just det, EGO!) bilder från igårkväll
Tog lite ryggbilder också, men det är svårt att ta bra ryggbilder på sig själv, därför skickar jag inte med någon i detta inlägg :-P...

Någonstans där under finns det, sexpacket, som ska bli åttapack ;-)...

Have Fab bloggisar!
PoK/ Trasdockan

No comments: