Tuesday, June 25, 2013

Benpass deluxe

Aahh! Idag är Trasdockan happy efter benpasset.
Guess what!?... Jag maxade i både knäböj och benpress... :-D

Kände mig bra stolt när jag squatade en 5a, med 92,5 kg!!!
Härligt nu när styrkan kommer :-)...

...I benpressen körde jag på 200!!!, feta kg... 
Ggrrr... The beast is starting to unleash...

... Och avslutade med lite baksida lår...


Benpass-deluxe med PT börjar visa resultat. I love it!!!

Förutom ett grymmepass på gymmet, har jag också hunnit med handla, köpa ett hopfällbart bord till balkongen och en ny skohylla ;-)...

Sedan lunch på stan med Danne innan jag hämtade Tor och for till lekplatsen där jag hade bestämt date med Min barndomsvän Anna-Stina, som är hemma från Karlstad på semester med sin underbara familj :-)...

Bra dagar är verkligen värdefulla.
Som sagt, Happy Ragdoll idag. :-D

Hoppas nu att ni bloggisar också har haft en bra dag!
PoK/ Trasdockan


No comments: