Saturday, June 8, 2013

Claves, gluteus and abs

Hej bloggen!
Jag är på jobbet, (som vanligt en lördag ;-), men jag har såklart hunnit med träningen i förmiddags också.

Jag körde vader, rumpa och mage idag. Ett bra xtrapass efter att ha gått igenom alla de övriga muskelgrupperna under veckan.

Här kommer en av mina nya gluteusövningar.
Den känns vill jag lova ;-)...

Lägg på anpassad vikt i chinsmaskinen (Du ska klara ca 8-10 reps/ ben och set);
Börja uppifrån, och pressa ner plattan.
Håll emot på uppvägen igen...
Så ska ni se att det känns i rumpan ;-)...
Trasdockan says; "A Nice ass is earned, not given..." ;-P

Idag på jobbet är det extra festligt, med tanke på prinsessbröllopet.
Det är mysigt att jobba då :-)...

Hoppas ni har en bra dag bloggisar!
Det förtjänar ni i solen idag!
Blog ya later!
PoK/ Trasdockan

No comments: