Saturday, June 8, 2013

ShapeUp

Hej!
Ville bara dela med mig här på bloggen om ett litet tips, som jag fick av Camilla idag.
Jag mailade nämligen henne i förmiddags om hon visste någon bra APP till telefonen just för att hålla koll på kosten.
Kände att det kunde vara en bra idé för mig att använda mig av något sådant!

Hon tipsade om "ShapeUp".
Jag laddade ner den nu ikväll och skrev in med en gång, allt som jag har ätit idag.

Jag nådde nästan upp i mina dagliga ca 3500kcal, närmare bestämt 3498 kcal idag :-)... 
Inte dåligt! ;-)
Okej!, mindre bra var väl prinsessbakelsen till 3-fikat  på jobbet ;-/...
Men ibland får man ju unna sig lite också :-)...

Superenkel att använda hur som helst, och jag kommer absolut att dra nytta av denna känner jag, nu när jag ska gå UPP i vikt,(bulka), men även sedan i Januari, när min diet börjar, och jag får mitt dietschema av Camilla.

Här ser ni min frukost idag innan gymmet;

No comments: