Monday, June 17, 2013

Shopping, när det är som bäst!...

Jag har varit på shoppingrunda i Trollhättan idag.
Kände att jag behövde komma från stan lite, och tänkte att jag ändå behövde köpa protein och aminosyror så jag åkte till "GymHuset" i Trollhättan, där säljer de "Steel Nutrition" produkter.
Steel Nutrition är det Team som jag kommer att tävla för nästa år, och som dessutom Camilla Öhman tävlar för, och hjälper till att utveckla produkterna :-)...
Jag kommer vara stolt över att bli en del av det teamet, can't wait! :-D

Lite nytt på nyttohyllan ;-)...

...och långklänning hittade jag... Precis som jag sett framför mig i mina tankar att jag ville ha.
Jag köpte två, en helgrå, och den randiga som ni ser på bild här i inlägget :-).


Jag hittade även ett par supersnygga jeans shorts och en härlig sommartop att ha till stranden eller bara lata soldagar i sommar ;-)...


När shopping är som bäst!
PoK/ Trasdockan



No comments: