Tuesday, June 25, 2013

Morning PowerWalk

Godmorgon alla starka och självständiga bloggisar!
Jag vaknar med energi och ger mig ut på en PW i morgonsolen.


Om två timmar är det dax för veckans benpass med Stefan på Gymmet.
Älskar benpassen, då känner jag att jag lever, för de är så intensiva och smärtan är ren styrka! Wohoo!

Jag vill skicka med lite energi och styrka till Er som känner att ni behöver det.
Jag vill att ni som läser här på bloggen ska veta att NI är huvudpersonerna i era egna liv, så att vara lite egotrippad once in A while gör Er till BRA och STARKA människor. 
Jag hoppas ni går ut genom dörren idag och utstrålar hur verkligt FABULOS  just DU är!
Det är bara DU som kan visa.
Ta ingen skit och uppfyll dig själv och dina drömmar!
Trust me...
I know what I'm talking about...

Ha en superbra dag!
PoK/ Trasdockan

2 comments:

Lena Askerlund said...

Underbart att läsa om din styrka och energi! Du peppar både mig, dig och säkert många fler, kör på bara, du är bäst!

Linda said...

Jag hoppas det Mammi! :-)