Thursday, June 27, 2013

Inte mig själv...

Hej bloggen!
Jag är verkligen så jäkla disträ och inte alls mig lik just nu...
Hmm, kanske beror det på att jag slappnar av nu när jag har semester...
Fast, om jag ska vara ärlig så mår jag inte bra utav det.
Jag är rastlös i sinne och kropp, och det dåliga vädret gör det inte bättre precis...
Idag till och med jag glömde av min tid hos nagelterapeuten :-/...
Jag som annars är så ordningsam och huvudet på skaft :-(...

...jag har iaf varit på gymmet i förmiddag, det glömmer jag minsann inte av iaf ;-)...

Nu ligger jag i sängen och tar det lugnt, lyssnar på musik och ska snart hämta Tor.
Jag har lovat honom att han ska få komma ut och cykla idag, så det får det bli innan kvällsmat och nattarutinerna...

Hoppas att ni bloggisar har en bra dag!
PoK/ Trasdockan

No comments: