Friday, June 14, 2013

14 Juni, 1år kvar till tävling...

Hej bloggen denna fredag!
Mycket tankar och känslor hos Trasdockan just nu, därför kändes det lite jobbigt att lämna min skatt på dagis idag.
Vill bara ha honom hos mig <3...
Men nästa vecka är jag ledig alla vardagar, då kommer vi kunna mysa extra mycket :-)

Jag är på gymmet nu, har lagt mig i solariet för en halvtimme och njuter.
Ska köra bröst och triceps i gymmet innan spinningen :-).
Tänker köra med tunga vikter och hårt pass idag, för jag känner ett jävla anamma i både kropp och sinne :-), härlig känsla.
Exakt 1 år kvar till tävling idag... Den 14 Juni 2014, blir en häftig dag för mig ;-)...
Värt att nämna tänker jag! :-D

Efter spinningen ska jag bara gå till Fabiola en snabb sväng, eftersom jag lyckades bryta av en nagel på jobbet igår, sedan hem, äta och fixa mig iordning innan jobb ikväll.
Japp, fullspäckad dag väntar och det är för tillfället, det bästa.

Tor är noga med att vinka varje morgon när jag lämnar han på dagis.
"Vi ses på tisdag mamma!", ropar han varje fredag :-)...
Mitt <3...

Nu bloggisar, önskar jag Er en fantastisk dag, och ett underbart sommarlov till alla era härliga barn.

PoK/ Trasdockan

No comments: