Wednesday, March 2, 2011

Update from Home...

Hallå bloggen...här kommer en update från hemmet...och i soffan just nu sitter två sjuka killar...

Igår fick jag hämta Tor på dagis, för han var lös i magen, så hela eftermiddagen och kvällen igår ägnade jag åt honom...han hade jättemagknip och bajsade massor med gånger =S...På kvällen åt han ändå några pannkakor och verkade lite piggare då även magen verkade lugna ner sig lite, och idag har han faktiskt ätit lite frukost och bara bajsat 1 gång...hittills...Maginfluensa är inte så skoj, men det verkar som jag och M har klarat oss...hittills iaf =S...måtte det bli så...

Däremot kom M hem igåreftermiddag och la sig med en gång...han var jättesjuk och febrig, så nu när han vaknade i morses efter ca 15 timmars sömn, så verkar han må lite bättre...men han är hemma idag...

Jag fick ändå uträttat lite to-dos igår, och det känns skönt, storhandling hann jag göra innan dagis ringde, beställningar fick ske via telefon och invändig fönsterputs hanns med medans Tor sov ;-)...
Hade verkligen behövt att Tor var på dagis, för jag har en del att fixa med inför helgens festligheter, men om jag har tur så hinner jag in till stan en sväng idag och fixa några ärenden som jag inte kunde fixa via telefon igår...M är ju ändå hemma menar jag ;-)...

Vi vill vara friska innan helgen kommer...så jag hoppas att det inte blir några bakslag nu när killarna verkar vara på bättringsvägen...


3 comments:

Ida said...

Usch då,krya på er kramar!! Vi har oxå varit sjuka här jag i maginfluensa å W i feber,men nu verkar vi vara på bättringsvägen vi oxå,mycket sjukdomar som går nu usch å fy!! Men vi ser fram emot helgen när vi ses igen!! Kram!

Sofia said...

Sötnosen!

Linda said...

Ida; Då önskar jag krya-på-er till er också...skönt att ni också är på bättringsvägen...Ja, i helgen blir det mys när vi får goá vänner på besök =D...

Sofia; Tack så jättemycket för du lämnar ett avtryck då och då =)...Hoppas allt är gott med er! Kram