Thursday, March 17, 2011

Vår Ruset...och plans for today...

Hejsan bloggen, från ett soligt Härebacka denna torsdagsmorgon!
Jag har just fixat och anmält mig och min mamma till Vår Ruset i Värnersborg, den 10 maj =)...Det ska bli så mysigt att åka dit en kväll med henne...Ta oss runt rundan, och sedan ha lite picnic om vädret tillåter, innan hemfärd igen =)...
Så dax för mig att sätta igång med löpningen igen då ;-)...


Idag vaknade jag och Tor utan planer för dagen, men vi har redan lyckats fixa oss en date med Moa och hennes barn, så klockan 13 ska vi ut på ön och bara njuta av vänners sällskap *mys*...
Ikväll är vi bjudna till svärmor och svärfar på lite middag...de kunde ju inte vara med när Tor hade kalas, så de har inte firat honom riktigt ännu...men ikväll så ;-)...
De blir en härlig Torsdag, med solsken och allt ;-)...
PoK/ Trasdockan

No comments: