Friday, March 4, 2011

Dax att ta helg "på riktigt"...

Wohoo!...Då var det fredag och dax att ta helg "på riktigt" för min del, kan man väl säga...
Jag är ju faktiskt ledig i helgen eftersom min skatt fyller år på måndag, och då ska det väl till att bli kalas tycker jag ;-)...

Nu är familjen helt friska, men Tor fick faktiskt vara hemma idag eftersom jag ändå hade räknat med att ha honom och dessutom redan fixat så Jocke kunde ha mitt spinningpass...
(Tur att vi har "instruktörsdag" imorgon, så jag får mig lite träning då ;-)...

I förmiddags fick jag och Tor gjort storhandling inför helgen, vilket kändes skönt och resten av dagen har vi, (läs jag ;-), ägnat åt storstädning här hemma...dammat, dammsugit och torkat golven...Det käns riktigt najs nu när det är gjort =D...
Vi hann faktiskt ut och leka av oss lite också i eftermiddags =)...

Just nu är M och Tor iväg för att hämta ved hos svärmor och svärfar, men de borde vara hemma snart och då ska jag sätta igång med maten...Det blir Indiskt idag...fredagsmyset till ära och allt ;-)...

Hoppas ni njuter fredagsfeeling as much as I do!
PoK/ Trasdockan

No comments: