Monday, March 7, 2011

Kvällsbabbel...

M är och jobbar lite ikväll, ist för innebandy, de behövde hjälp på en gård lite längre bort så M ställde upp och hoppade in ;-)...

Själv sitter jag här och känner mig lite lättad efter att ha pratat med min mormor i telefon en bra stund. Mormor och morfar kom nämligen hem idag efter att ha varit bortresta 1 månad på Tenneriffa!!!...DET, om något, är en god anledning att se fram emot pensionen ;-)...
Det kändes hur som helst gott att de är hemma i tryggt förvar och att de har haft en underbar resa. Man kan ju inte låta bli att vara bara lite orolig om något skulle hända när de är så långt borta...

Jag är supertrött i huvudet nu känner jag, och det ska bli skönt att snart gå till sängs.
Jag och Tor har stått för firandet av födelsedagen idag, och i eftermiddag/kväll har jag i vanlig ordning haft mitt spinningpass på Korpen.
Ett härligt gäng var det som kom idag, och jag kände absolut att de satte pricken över i:et idag. Jag är så glad för motionärerna som kommer till Korpen och göra våra pass så härliga...och då tala jag inte bara om mina pass...utan de andra passen vi har också...=)...
Passen behöver inte alltid avra fullsatta...De ger oerhört mycket energi ändå =).

Imorgon ska Tor ha med glasspinnar till dagis, som vi har köpt idag, för han ska bjuda sina kompisar, också ska de fira Tor lite ;-)...Det tycker han nog ska bli skoj...

...och jag, ska faktiskt ta plats i en stol hos Jessica och låta henne pyssla om och göra mina naglar imorgon förmiddag =D, och sedan ska jag dra till gymmet för lite styrketräning...snacka om superfabulicious förmiddag att se fram emot ;-)...

Godnatt bloggen.
PoK/ Trasdockan

No comments: