Monday, February 28, 2011

Familymonday!

En del av badet på "Arena Skövde"
(Kamera var inte tillålet att ha med sig in)

Tjohoo Bloggen!...och godkväll =)...

Hoppas helgen har varit bra...

Idag har vi verkligen haft en urmysig dag!...M har ju varit ledig från jobbet, och tillsammans har familjen varit i Skövde för bad på upplevelsebadet, och sedan shopping och Mc Donalds på "Elins esplanad"...

Vi var hemma lagom till att jag hann packa upp och sätta på en maskin tvätt innan det var dags att ge mig av till Korpen och spinningen...
Härlig dag att starta veckan med, med tanke på att jag har en ganska häktisk vecka framför mig...

Vi har hur som helst redan bestämt att planera in ännu en sådan här mysig familjedag "mitt-i-veckan-style"...helt klart något jag rekomenderar till alla familys out there =)...DO something TOGETHER!

PoK/ Trasdockan

No comments: