Thursday, March 10, 2011

Äntligen torsdag...

Tor hjälpte till uppe i renoveringsobjetet igårkväll ;-)


Jag har längtat efter torsdag denna veckan, inte för att den kommer vara särskillt speciell, men det är bara en känla jag har haft...fast, extra mycket läntar jag till ikväll, när jag och Jessica ska gå på Therese "HardRock" pass...=)
Fram tills dess är egentligen torsdagen ganska händelselös, förutom att jag och Tor ska ta med oss Pepsi till vetrinären i eftermiddag, för hans årliga vaccinspruta...
En upptäckt som jag gjorde nu i morses var när jag trodde att Tor hade vaknat där uppe så jag gick upp och pratade glatt med honom, tills jag märkte att Tor faktiskt sov jättegott, och eftersom vi inte har brottom idag, så satte jag mig på mattan vid hans säng, och bara tittade lite på honom...Då märkte jag, där han låg helt utsträckt i sin spjälsäng, att han är väldigt stor för sin säng...
Jag har lixom inte tänkt på det innan, och min tanke har varit att vi ska byta till hans växa-säng om ett halvår ungefär, för jag tror ju att han är mer redo för det då, med tanke på att han kommer kunna gå ur och i den som han själv vill...
Jag ska prata med M i eftermiddag när han kommer hem, men jag hoppas att vi kan vänta några månader till iaf, för jag tror som sagt att han behöver lite mer tid på sig...särskillt med tanke på att han har sitt rum på övervåningen, och vi har vårat på undervåningen, så kan jag inte hjälp att känna mig lite obekväm med tanken...

No comments: