Wednesday, March 16, 2011

Till dagis...

Tjohoo! ;-)...
Till dagis idag, for vi på cykel =)...
När jag frågade imorses, om Tor ville åka cykel till dagis, så fick jag till svar ett glatt "Jaaa!"...
Så på med mycket kläder, eftersom temperaturen ändå låg på ca 0 grader, och iväg bar det i solsken!...Härligt med frisk luft och ett sådans motionspass, som det ju ändå blev för mig...20 minuter till dagis, och 20 minuter hem...

Väl hemma, körde jag 30 minueters pilates, och nu är jag just färdig med det...
Idag ska jag mest bara ta det lugnt...kanske blir ett tag med dammtrasan, och en kopp te i solväggen även denna underbara vårfeelings-dagen ;-)...

Bilder från igår.
Tor sov så sött när jag hämtade han på dagis,
och väl hemma bled det en smörgås ute på trappen, innan vi for iväg på cykeltur till utsiktsplatsen...

No comments: