Saturday, March 5, 2011

Let´s start the celebration!...

Hej underbara dag!...
Vilken härlig "vårig" morgon och förmiddag...sol och fågelkvitter ;-)...Just what I need!

I morses bestämde jag och M att Tor skulle få öppna sina födelsedagspresenter...Det är ju nu i helgen vi kommer att fira honom, och på måndag är ju jag och M knappt hemma samtidigt något eftersom vi bara "går om varandra", så då lär det ju inte bli mycket firande precis...dessutom kom vi på att en av presenterna kunde vara passande att ha ikväll ;-)...

Nu är mina killar ute i trädgården och busar, och jag är snart färdig med morgonsysslorna här inne, så jag ska nog gå ut till dem lite innan jag ska iväg till Korpen för några timmars "instruktörsdag", då vi instruktörer ska ha pass för varandra för att låta oss inspireras och prova på varandras aktiviteter lite ;-)...Det blir skoj...och ikväll ska de andra fortsätta på Korpen med lite mat och festligheter, men jag ska inte vara med då, för vi ska ju ha mysigt besök av gó vänner här hemma =)...

Tor öppnar paket!...
...och vid frukorsten fick han inviga sin nya stol, "för stora killar" ;-)...


3 comments:

vbf said...

Grattis Grattis (i forskott) lille store killen Tor.
Hoppas ni får det superduper idag.
Puss puss Gammel (unga) VBF xx

Linda said...

Tack, tack säger Tor! =)

Linda said...

Tack, tack säger Tor! =)