Monday, March 7, 2011

2 år!

Så har 2 år gått...2 år sedan livet förändrades...2 år av lycka och odefinierad kärlek, dock inte utan en och annan motgång och inte minst fundering ;-)...
2 årig erfarenhet av att vara mamma...men inte tusan blir det lättare...snarare tvärtom...
Idag är ju faktiskt Tors egentliga födelsedag, även om vi har firat hela helgen lång...men jag kunde inte med att låta dagen smita omärkt förbi, därför begav vi oss, Jag och Tor, iväg till badhuset i morses.
Tor älskar ju badhuset, så det är klart att det är dit vi ska åka på hans dag...
Jag hade även sparat en "present" till honom...och det var att vi gick till leksaksaffären i eftermiddags, där han fick plocka ut en valfri leksak...(givetvis inte en lätt uppgift för en tvååring), men han fastnade för en leksak till sist, och gick nöjd och glad fram och visade till damen i kassan vad han minsann hade valt att köpa ;-)...
(Han valde någon "bogser-lastbil" av något slag med 4 tillhörande småbilar att köra på sitt flak, och självklart blinkar den och låter med hjälp av ett antal olika knappar ;-)...
När vi kom hem åt vi tårta och tittade på Shrék =)

Nåja, Tor verkar mycket nöjd med sin dag iaf, och är han nöjd, så är jag nöjd ;-)


Grattis min älskade skatt!

Mamma älskar dig så, mer och mer för var dag som går...




No comments: