Thursday, March 10, 2011

Bjudna på god lunch


Vilken tur vi hade som blev utbjudna på lunch av svärmor! =)...Vi fick välja, och mitt favvoställe är ju "Bakgår´n", så det fick det bli...
Tack kära svärmor/ farmor för detta.
...och eftersom farmor inte kunde komma på Tors kalas i helgen, så hade hon dessutom med ett paket som Tor fick öppna ;-)...

Tor åt jätteduktigt med pannkakor, och till efterrätt tjatade han till sig en kaka ;-)...
Tor verkligen njöt av att träffa farmor och att få äta lunch på stan...och jag också såklart =)...
Vi som inte hade så mycket planerat för dagen...så visade det sig att dagen hade små överraskningar för oss...jag sa ju att jag hade haft på känn att denna torsdagen skulle bli bra ;-)...

Pannkaksmonstret???


4 comments:

vbf said...

Oj va fint dom har gjort på det cafet. "På min tid" hette det forstås Cafe Breve'.
Alltid lika kul att läsa dina inlägg och var man inte glad innan så blir man det =)
(men jag fasar fora att se eran bensinräkning!!!!!!!hu)
Ha det bra och skot om varann. Nu är det inte så väldans långt tills vi ses igen. PussJxx

Linda said...

Ja, det har hetat ""Larssons café" också...men nu är det ett Tapasställe med urgod mat!...Ska du komma hem snart???..elelr vaddå?

vbf said...

Jag kommer hem 16-25 April. Har barnen med mig denna gången (44åringen stannar hemma)=)

Linda said...

Då får vi verkligen hoppas att vi hinner ses denna gången!...Kram