Friday, March 18, 2011

Friday it is!...

Det är sååå härligt att det är ljusare ute nu på morgonen...det verkar påverka Tor också...för plötsligt vaknar han gärna tidigt...redan 05.40-06.00 någonstans, och då är det "lele", (välling), och barntv som gäller ;-)...
Tur att jag själv kan lägga mig och morna en stund, eftersom Tor är såpas stor nu...
Idag är det lunchspin som gäller, och efter jag har fixat mig iordning på gymmet, så har "Fabulous3", (Jag, Jess och Thess ;-), bestämt fikadate på 3B...det ska bli så mysigt, och jag glädjer mig =)...
Enda nackdelen med denna fredagen, är ju att man efter flera dagars sol, plusgrader och vårfeelings, åter vaknar upp till ett snölandskad, och snöplogar som "bröttlar" utanför...=S...skönt att det ska bli strålande sol, och plusgrader i helgen...så snön försvinner snabbt ;-)...
Tor morgonmyser i soffan, framför barnprogramen...

Ha en FAB dag!

PoK/ Trasdockan


No comments: