Wednesday, March 23, 2011

Treat...

Idag har Tor varit hemma från dagis, eftersom det var stängningsdag.
Så fömiddagen spenderades hemma med dammsugaren, innan vi gick ut i blåsten ;-)...
När Tor vaknade efter sin nap, kom farbror Robin i perfect timing, för att hämta Tor och åka för att leka med Love, en kompis som Tor har träffat genom Robin =)...
Härligt för Tor att komma ut på lite kul, en dag när han egentligen skulle vara på dagis...

Jag fick tid att jobba lite med en sak inför Korpens vårschema ;-), och sedan gav jag mig iväg för att sätta mig till rätta i frisörstolen hos Hanna där slingor och klippning stod på to-do-listan ;-)...
Snacka om en treat, både för mig själv, men kanske viktigast av allt, för mitt hår...
Idag passade jag på att boka ny tid redan nu, för att undvika akuta "hjälp-jag-måste-klippa-min-genast-situationer" igen ;-)...



Have FAB!
PoK/ Trasdockan

No comments: