Friday, March 11, 2011

Lyckorus gör sig bra på fredagar ;-)...

Korpen motionsgymmet!


Lovely stund på gymmet idag. Som vanligt ger det massor med energi att faktiskt hålla i ett pass och se hur motionärerna kämpar och svettas med mig =)...Motionärerna är helt underbara!

Dessutom fick jag en pratstund med chefen på gymmet idag, och han hade något att prata med mig om som ger mig ett litet lyckorus...mer än så kan jag inte skriva just nu, men jag lovar att återkomma om detta blir aktuellt ;-)...wiiiiii
Så har jag också under en längre tid funderat på om inte det är dags för mig att utveckla mig själv lite...inom just instruktörsbiten...och min chef tyckte absolut att jag skulle se mig om efter någon utbildning som de kunde skicka iväg mig på...=)...så nu ska jag leta!
Snacka om att lyckorus gör sig bra på fredagar ;-)

Nu ska jag snart hämta min skatt på dagis...vill inte bli för tidig bara, eftersom de äter mellanmål, och Tor får aldrig ro att äta färdigt om jag kommer mitt i...Vilket såklart råkar hända ibland ;-)

No comments: