Saturday, March 19, 2011

Energi i stora lass...

Energimorgon/förmiddag!!!...Det är ju bara så skönt med sol...
Hoppas bara snön som kom igårnatt smälter bort fort nu ;-)...

Det blir ju jobb i helgen, såklart...och nu är jag iordningfixad och redo att ge mig iväg om några minuter...
Jag har haft några timmar själv här hemma i förmiddag då M är iväg och jobbar med någon bil, och Tor får vara hos sin farmor...
Det gav mig tid att köra ett 40minuters pilatespass här hemma, vilket såklart också gav energi =)...*härligt*

Måste bara tacka de motionärerna som kom på min spinning igår, (även om de säkert inte läser min blogg), att de var 17 st som kom igår!!!...Jag som är rädd att det ska börja "droppa av" motionärer nu när våren börjar krypa fram...
Jag blev glad att så många kom, och det gav verkligen energi =)...

Dessutom vill jag tacka Jess och Thess, för en fabulous lunch/fika-stund på 3B...
Ni är 2 suveräna tjejer, och jag är glad att Ni finns på Korpen...och i mitt liv =)...

Have a nice weekend!
PoK/ Trasdockan

2 comments:

Sofia said...

En riktigt hot mama på bilden tycker jag!
Kram!

Linda said...

Hehe..Jo,jo ;-)...It´s for Elvis in the background ;-)...
Ha det gott Sofia!