Tuesday, March 8, 2011

"Desperate Houswife-life"

Idag kan man verkligen snacka om att jag har levt lite av ett "Desperate Houswife-life"...

Direkt efter dagislämning bar det av till salongen där Jessie just nu praktiserar, och jag fick njuta i 2 timmar av hennes sällskap, medans hon pysslade om mina naglar och gjorde mina händer lite kvinnliga ;-)...Man vill ju vara vacker ;-)...
Du är verkligen en oerhört härlig och fin tjej Jessica. Tack för din tid idag =)

Direkt efter åkte jag till Korpen för lite kondition och styrketräning, innan det blev lunch på stan med Jocke på "Henrys café"...Verkligen urmysigt =).

Efter lunchen var det dax att åka och hämta Tor på dagis, där han hade bjudit på glass och blivit firad =)...Det var en glad mama, och en glad gosse som åkte till Ms jobb för att hälsa på innan vi åkte hemmåt för lite utomhuslek ;-)...

Nu har vi just ätit lite mellanmål och ska väl ägna oss åt lek och bus här hemma innan det är dags att laga kvällsmat.
M ska jobba lite extra med någon bil ikväll, så han kommer hem lite senare...We miss, och längtar till han kliver innanför dörren, hoppas det blir innan Tor lägger sig...

Hoppas ni också njuter av vårfeelings in the air ;-)


No comments: