Monday, March 14, 2011

Me and my soft Heart...

Såklart att Tor skulle få som han ville...såklart det blev badhuset, och jag är glad för det, för vi hade en urmysig 1,5 timmes badstund, och 2 vänder ner i varmvattensbassängen ;-)...
Tor dök och simmade med sina armpuffar, som om han inte hade gjort annat i år...medans jag i själva verker var orolig att han hade glömt det där med dykningen, då jag har varit dålig att hålla honom ajour med just den...Men han hade inte glömt...snarare jag som hade glömt hur kul han tycker att det är ;-)...

Mysig förmiddag bidrar till att jag känner mig lite piggare, och ska snart laga köttbullar och spagetti, tills Tor vaknar...för han blev ju trött av badet så han sover gott nu ;-)...


Mitt mjuka hjärta smälte och jag gick med på att åka till badhuset...och tur var väl det, för det blev en tokmysig stund!

No comments: