Friday, March 25, 2011

Beatuful day...

Idag har verkligen tiden bara rusat iväg...Jag och Tor har haft helt fullt på agendan för att mycket skulle hinnas med.
Handling, hem och plocka in varor, systembolaget, (inför ikväll ;-), till dagis, till Korpen, sola, spinna, hem, betala räkningar, träna lite pilates, och nu väntar jag på att mamma ska komma och hämta mig, för jagf och Jess ska förfesta med Aerobic på Korpen, och sedan ducsha och fixa oss iordning där innan årsmötet börjar...

Busy, but oh what a beautyful day!...=)
Hoppas ni njuter fredagsfeeling...
Ikväll blir det party och förhoppningsvis har jag något allderes extra skoj att fira ;-)...

PoK/ Trasdockan

Vårfin idag!
Tor hade ny jacka, och nya skor ;-)...

3 comments:

Sofia i Välabuskarna said...

Vilken liten söt vårkille!

Hoppas du får en riktigt trevlig kväll!

vbf said...

Store killen då.......
Längtar efter er nu men det är ju inte så länge tills vi ses.
Kram Jxx

Linda said...

Ja, han var allt stolt när nya skorna och jackan åkte på ;-)...Då kände han sig nog lite stor tror jag ;-)
Tack Sofia!

Jannika; Ja, vi längtar till ni kommer, då måste ni komma till oss också!