Wednesday, March 2, 2011

Lite nödvändigt onödigt...

Nödvändigt onödigt?...


Hejsan bloggen, vill mest bara lägga ut ett inlägg och säga att båda mina killar verkar vara så gott som friska nu...


Tor är mycket bättre i magen och har varit glad och pigg kille idag...även en timmes utomhuslek hann vi med...jag och han =)...



M är också mycket bättre...Många timmars sömn och en hemmadag för honom gjorde gott, och imorgon är han back to work...



Jag hann även med en sväng på stan idag, mest för att uträtta några ärenden, men när jag ändå var i farten hann jag också med att shoppa loss på lite onödigheter...eller sådanadär saker som man tänker att man vill ha, men som lixom aldrig käns riktigt nödvändigt att köpa...
Med mig hem fick jag blandannat, (i samråd med M, ska nämnas ;-), en suveränt bra "hängare" att ha på toalettdörren...eller vilken dörr man nu önskar, (jag har länge viljat ha en sådan), och 2st nya löpare...(Nu när det våras och allt ;-)...
Ibland är det faktiskt nödvändigt att frossa i lite onödigheter...;-)...

Ikväll har jag också varit iväg till Korpen och kört Zumba med underbara Jessica...oerhört härligt att få svänga på höfterna lite...Tack Jessie!!! =D

Mest tacksam idag är jag iaf att M och Tor är piggare, och nu hoppas jag att hela familjen håller oss kuranta till, och genom helgen...Vi har för mycket kalasande skojjigheter som väntar, för att hinna vara sjuka ;-)...

PoK/ Trasdockan

2 comments:

Ida said...

Skönt att höra att ni är krya nu,å du det är ju det som är livet å shoppa lite bra ha saker =) ses im!! kjam kjam!!

Linda said...

=)...Ja, friska och krya ser vi fram emot fint besök från byn imorgon =)...Jag håller med angående shoppingen ;-)...