Friday, November 26, 2010

Vinterland

Idag har Tor varit på dagis sedan tidig morgon, eftersom jag skulle ha spinning klockan 07.00...det kom dock ingen :-(...så jag tog mig en löpbandstur ist...5km på 27.05...inte illa. Jag är riktigt stolt, dessutom var det ca 1 månad sedan jag senast sprang =)...
Sedan sola, ducsha och fixa iordning mig innan STORhandlig på Hjärtbergs...Det tog tid idag och väl hemma var det bara att packa in varorna för att sedan byta om och iväg till gymmet igen, eftersom jag skulle vara vikarie för fredagslunchpasset =)...Då kom det iaf 6 tappra kämpare så det blev ett fräcsht och svettigt pass =)...

När jag hade hämtat Tor så stannade vi ute en sväng...Eftersom det har slutat snöa och blåsa så, så passade jag på att skotta det värsta...iaf så bilarna får plats på uppfarten och så vi lite smidigare kan ta oss till och från dörren ;-)
Tor ville åka pulka så vi tog ett varv runt huset och passade på att ta lite bilder på vårat vinterland...
Här har ni dem;






Sista bilden innan vi gick in...
Då var det kallt och ledsamnt ;-/...
;-)





4 comments:

patricia said...

Då har du verkligen svettats idag! Önskar verkligen att jag va du ibland! Så jag också tränade så som du gör! Vilka fina bilder det blev!!! Bild nr 2 är helt underbar!

Linda said...

Du är ju duktig också, med promenader och träning där i byn =). Kul att du gillade bilderna =). Kram till dig vännen!

vbf said...

Har precis kollat bilderna igen och jaaa, får fortfarande hemlängtan.
Du måste kopa en havrekärve och sätta utanfor koksfonstret.
Riktig lant-idyll!!!!
Puss

Linda said...

Ja, det kanske jag skulle göra...men då måste jag väl fortsätta med et sen varje år va?...