Tuesday, November 16, 2010

Playdate och sjukhusbesök...

Åh, jag är så glad över denna dagen!, först möte på jobbet, och sedan vidare till dagis för att hämta en superglad Tor och sedan åka till stan för att möta Patricia och Elina =)...
Det blev lek i stadsträdgårdes stora lekpark och sedan fika på 3B i stan, innan jag och Tor skildes åt från våra vänner för denna gången.
Full fart @ the park!

I stadsträdgården!
Klart det ska fikas =)
Tack Pariricia och Elina för en mysig eftermiddag!
När jag och Tor stod vid bilen som var parkerad mellan stadsträdgården och sjukhuset, så funderade jag på om jag och Tor inte skulle hinna upp en sväng för att hälsa på min farfar som ligger på en av avdelningarna där, så det gjorde vi, som ett liten överraskningsbesök, och det käns så underbart att få hälsat på honom...jag har draig mig från att åka dit med Tor...men det gick bra, och Tor var så duktig =)...(kanske för att han var trött och inte hade energi för något annat ;-)
Nu blir det myskväll med mina killar här hemma. Jag har redan hällt upp ett glas vin, för att göra köttbullar, potatis och brunsås med lingonsylt till lite mer festmåltid ;-)...
Hoppas Ni har haft en lika fabalicious dag, Ni också!
PoK/ Trasdockan





2 comments:

patricia said...

Tack själv gumman!!! Och va fina bilder du fick =)

Linda said...

Ja det blev ju några riktigt bra =)