Tuesday, November 16, 2010

True Tears...

Alltså..., jag har just suttit i typ 30 minuter och tittat, genom tårar, på bloggen från den tiden jag var gravid...
Jag lipar...och vet ni varför?...
Jo för jag ser en person på dem bilderna som får mig att känna sån oerhörd ångest...kalla mig sjuk i huvudet alltså, (jag vet själv hur sjukt det låter)...men fy vad dåligt jag mådde då/ och mår idag, av att se hur min kropp såg ut på den tiden...hur fet och tjock jag var...och det värsta av allt är...att det var bara bilderna som talade om sanningen för mig...och jag blev lika förvånad varje gång...jag kände mig ju som gammla vanliga, smala Linda...och fick en smäll på käften när kameran visade mig sanningen...varje gång...och det käns likadant idag...
Jag är så glad att jag har lyckats bli av med de där förbannade gravidkilona...och jag vill aldrig hamna där igen!

Good damn I´m good...

No comments: