Monday, November 8, 2010

Äcklad och äcklig...

Jag känner mig så frustrerad.
Jag hade tänkt att jag och Tor skulle ge oss ut på en prommis idag åtminstonde få någon storts motion, men eftersom han vaknade efter sin nap, och givetvis hade feber, känner jag inte att det vore en bra idé.

Nu blir vi inne, och stillasittandes HELA dagen och kvällen.
M är just hemkommen, men på väg ut genom dörren igen för han ska åka och klippa sig, och sedan åker han direkt iväg för en innebandykväll och är hemma kring 22.00 ikväll...alltså en HEL innomhusdag för mig= katasrof och frustration...jag känner hur alla mina fettceller muteras och sväller...bläää! Jag känner mig äcklad och äcklig!
Jag vill verkligen bara slå någonting riktigt hårt...jag vill ut på en löprunda...
...det är dagar som denna, som får mig att inse hur beroende jag är av att träna...
...en missbrukares baksida...


No comments: