Monday, November 22, 2010

Planerar en utflyckt

Jag är i full gång att planera en utflyckt för mig och Tor på Torsdag.
Då ska vi nämligen åka till Trollhättan och älvhögsborgsbadet...innan jag på kvällen ska gå på ett "Cykel Activio Distans 75min-pass"...och då ska jag även passa på att testa deras barnpassning som de har där.

Våran schemaansvarig på Korpen kom nämligen med idén att vi kunde ge oss ut lite för att få insperation till våra pass och så vidare...och jag vill gänra prova ett pass på något annat gym =)...
Så nu har jag bokat in mig och Tor på en heldags aktiviteter på älvhögsborgs arena i Trollhättan. Då kan vi vara där några timmar innan spinningpasset börjar, och bada =)...


2 comments:

Anonymous said...

ohh vad mysigt, hoppas ni får en toppen dag!! Och lite inspiration!Är väl alltid kul att testa på någons annans pass kan jag tänka mig!! Kram Karoline

Linda said...

Ja, det ska bli skoj...Tor kommer att tycka om badet tror jag och jag hoppas på att få ett riktigt givande spinningpass som ger insperation...men de ska vara duktiga har jag hört =)
Hoppas bara att det kommer gå bra för Tor på barnpassningen också...ny miljö och främande männiksor...hmmm...