Saturday, November 27, 2010

Ännu en busy dag i mitt liv...

Godmorgon bloggen...by the way ;-)
Jag och M har varit uppe ett tag och Tor vaknade just nu...Jag sitter och äter lite youghurt för om 1 timme ska jag vara på gymmet och förbereda för spinningpass.
Jag ska vara vikarie idag för Maria som annars har spinning på lördagförmiddagar. Det ska bli skoj, det brukar komma någrastycken på just det passet så man kan ju alltid hoppas att de kommer även idag ;-)
Förresten har jag varit vikarie på 3 pass denna veckan+ haft mina egna OCH varit på jockes pass i tisdags...och jag är inte det minsta trött på cykeln ännu ;-)

Sedan blir det bara att snabbt åka hem för att duscha och sedan fara till jobbet.

M och Tor ska på stort kalas i byggdegården i byn eftersom svärmor fyllde 50 i veckan och dessutom Ms mormor fyller jämnt =)...

Kvällsmat igår.
M hade köt både kyckligklubbor och revbensspjäll med någon rör och några olika såser...och en baugette såklart ;-)...Det blev en del över kan jag säga...hehe...

2 comments:

vbf said...

Hahaha, innan jag såg underskriften trodde jag att det var frukosten du takit kort på och undrade just vem som drack bira....
Jättefina bilder. Jag får INTE hemlängtan. Nääärå.
Kram

Linda said...

Hemlängtan?...Visst kan snön vara FIN, men det är nog det enda just nu...Den är otymplig och inte (av mig) efterlängtad. Dessutom är det ingen höjdare att behöva sätta livet till varje gång man ska åka ut med bilen eftersom gatorna är osaltade...JAG hade gjort vad som helst för att slippa avra i kalla, snöiga sverige just nu!