Tuesday, November 30, 2010

Sjukt igen...

Godmorgon bloggen!
Då var det dax igen då...Tor är sjuk...Han har haft feber igårkväll, i natt och nu på morgonen...
Den kom efter vi hade varit på badhuset igår eftermiddag...så typiskt!

Jag hade planer på att få gjort lite julkalppsshopping idag medans Tor var på dagis, men det är ju bara att glömma...får väl se när det kan ges tillfälle igen...
Det käns fruktansvärt frustrerande att bli så "låst" som man blir när vi inte kan göra annat än bara vara hemma...Jag hör inte till dem som kan slappna av när jag "tvingas" vara hemma...ist känner jag mig oerhört stressad eftersom jag vet att det är så mycket annat som jag egenligen behöver ha gjort...

En bild som jag fick i mms från svärmor i helgen när Tor var där.
Här fikar "katten" och Tor =)...

No comments: