Tuesday, November 23, 2010

Julklappsinköp och snowplay...


Godkväll i snön!
Jag är just hemkommen efter ett välbehövt spinningpass för Jocke på Korpen...Gott, jag behövde det!
Nu ska vi bara familjemysa i adventkänsla här hemma...
Efter dagis idag så åkte jag och Tor till stan en sväng för jag behövde köpa någon julkalpp inför julklappsbytningen som vi ska ha, personalen emellan, imorgon på pysselkvällen ;-)...och efter det tog vi vägen föbi stadsträdgården och stora lekpaltsen där...den var igensnöad och det var bara jag och Tor där, men vi fick iaf leka av oss i ca 20 min...innan det blev för kallt och vi for hem =)...Jag tror att Tor behövde det, för de på dagis var just på väg ut på gården när jag kom för att hämta, så därför hade Tor inte varit ute på hela dagen...och jag anser ju att alla har rätt till minst en liten nypa frisk utomhusluft per dag ;-)...
Ha en GOD kväll!
PoK/ Trasdockan




2 comments:

annett said...

farmors snögubbe.Den ungen vill ju aldrig gå in.Men far hans var lika dan.Ge Tor en kram

Linda said...

Ja, helst skull vi nog aldrig åka hem...men han kände nog egentligen att blev lite kallt efter ett tag...men det ville han inte erkänna. Jag kan krama han åt dig...men du kan också göra det själv i eftermiddag! Kram på stora dagen idag =)!