Wednesday, November 24, 2010

New auto...

Förresten!...idag har vi köpt oss en ny bil...
Nu ska min fina gamla audi "Uffe" få lämna våran familj och bli ersatt...(eller ersatt kan han aldrig bli), men utbytt till en Toyota Corolla combi...det blir fint det...har man en sambo som jobbar på Toyota så är det väl lämpligt att familjen kör just Toyota ;-)...

Bild kommer senare ;-)...

Update; Här kommer en bild på våran nya bil =)...som jag för övrigt hoppas köra till jobbet i helgen =)...

Den ska nog få ett namn...men jag måste "känna lite på den" först =)...

3 comments:

vbf said...

åååå, Uffe...... Då är det lite sorg i huset antar jag. =(
Vart ska han ta vägen nu??
Jag saknar fortfarande min Libby (mini)och Little Miss Bitchy (Shogun).
Hur det ska gå när jag måste ta farväl av Fina Saabina vågar jag inte ens tänka på......
Fast å andra sidan har du ju fått en splajdans ny bil. =)
Kram Jxx

Linda said...

Uffe får åka hem och bo hos pappa nu...Han är ju inte helt "färdig" uatn "still going strong"...som jag skulle säga...sen att M som är bilmekaniker inte håller med mig i den frågan...men jag får ju mig ett nytt åk iaf ;-)...

patricia said...

Åh va kul med ny bil!