Tuesday, November 23, 2010

Nu får det räcka med advenpyntande för idag...

Phu...Nu har jag verkligen städat och grejat här hemma.
Alla tomtar osv får ju vänta med att komma fram, i några veckor till, men nu är ljusstakarna uppe iaf...synd bara att 1 verkar vara trasig...men jag ska ändå köpa en till, så I better write down; 2 ljustakar!

Hade någon fundering på att kanske sätta upp mina "julgardiner", men nu får det räcka för idag...ska köra lite coreövningar på yogabollen och sedan hoppa in i duschen inna jag hämtar Tor på dagis...

Just det...kom på att jag kanske behöver åka fram på stan en sväng i ett ärende också...

2 comments:

Elin said...

Haha, det slår aldrig fel. Nu har vi likadana stjärnor i fönstren också :) Hoppas allt är bra med er. Kram!

Linda said...

Hihi...se där ja ;-)