Wednesday, November 24, 2010

Busy day...men nu...@ work

Tjoho bloggen!
Nu sitter jag äntligen på jobbet och hinner varva ner lite innan resten av personalstyrkan kommer och julpyntandet sätter igång.

Hela dagen har varit full rulle ;-)
Först förmiddagen och lunchen på Korpen, eftersom jag var vikarie för ett "specialpass" som kolegan Maria annars brukar ha på onsdagförmiddagar...idag fick det dock bli spinning x2 för min del innan jag snabbt fick duscha och fixa mig iordning för att sedan åka och hämta Tor lite tidigare...
Vi skulle ju nämligen på kalas...och inte vilket kalas som helst...min fina svärmor blir nämligen 50 år idag.
Grattis finaste svärmor!

Lagom till att M kom, kunde jag fara iväg ut i snö och isbana och halka iväg till jobbet...och här är jag nu =)...

Hoppas att Ni har en härlig dag...
PoK/ Trasdockan

No comments: