Sunday, November 21, 2010

En helg med guldkant

Jag och Partricia!

Hej bloggen!

Som vanligt dålig uppdatering under helgen...men det är ju så mycket annat som rör sig just då...

Jag har ju givetvis jobbat mesta delen av helgen, men också hunnit med lite festligheter efter jobbet igår =).

Jag var nämligen bjuden till Particia på 25årsfest med tjejkväll och ljusparty!...och såklart ville jag vara där och fira min kära vän! Det var det bästa som har hänt på hela helgen...inte bara fick jag införskaffat lite fina väldoftande ljus, utan också träffa tjejer, både som jag hade träffat förr och aldrig träffat förut...och alla var galet trevliga!...Jag är så glad för Patricia att hon verkar så mysiga vänner omkring sig!

Jag vill verkligen kalla gårdagskvällen för helgens guldkant!

Tack för en underbart härlig kväll, även om jag inte kunde stanna allt för länge ...

Jag och två av Particias suveränt trevliga väninnor!


1 comment:

vbf said...

Nä men.... Väninna blir man inte forrän man fyllt 57 (MINST!!!!)
Skäms Linda!!!;o) Puss