Wednesday, November 17, 2010

Nöjd med dagen...

Jo, men idag har väl varit en bra dag! =)...Jag känner mig nöjd...
Inte nog med att spinningpasset kändes helt fantastiskt ;-)...

Jag har hunnit uträttat ett ärende i uppdrag från jobbet att framkalla bilder på alla oss personal som vi tog på APTmötet igår, så nu ska jag fixa våran fina tavelist på jobbet, så bilderna finns där när vi ska ha anhörigträff på måndag =)...

Dessutom har jag äntligen fått bokat mig en klipp-och-sling-tid hos finaste Hanna på Hårkompaniet...så nu ska jag minsan känna mig FAB på de 2 julborden jag är bjuden på i år...
Dessutom faller de på 2 dagar i rad...hehe...
Jojo, det har sina fördelar att vara anställd på 2 ställen ;-)

Ikväll blir det familytime framför tven och sedan ska jag nog läsa lite inan jag somnar =)...
Life is good!


Jag idag;
Dax att hämta Tor på dagis.

2 comments:

VBF said...

Jag kan starkt rekommendera "Hundraåringen"(som klev ut genom ett fonster och forsvann). Suuupertrevlig bok.
Puss J xx

Linda said...

Ja just det ja...den pratade du ju om...ska kasnke kolla efter den och beställa hem ;-)