Tuesday, November 9, 2010

Sjuka

Detta vädret är inget jag har längtat efter...även om det gen en del blandade känslor.


Idag är vi sjuka...både jag och Tor...han har ingen feber så jag hoppas igen att han är på bättreingsväg, men det kan ju vända till kvällen, (som det gjorde igår eftermiddag/kväll), hoppas ändå han slipper.
Jag har feber, men det käns lika bra med tanke på att vädret är inte att önska gå ut i ändå...fy tusan alltså, känner mig inte redo för vinter...däremot hade jag en snabb sväng av julkänsla när vi klev upp i morses ;-)

Tor slipper dagis både idag och imogon...men jag hoppas att med hjälp av alvedon, kunna ta mig till, och genomföra mitt spinningpass på Korpen imorgon, så om Tor är frisk nog ska jag lämna honom den ca timmen på Ms jobb...(det är ju en fördel att Tors farfar också jobbar där =)...

Men just nu käns det ansträngande att ens sitta på golvet och bygga lego med Tor...jag är helt yr i huvudet =(...

2 comments:

Ida said...

Usch då,verkar som det är nått som går,W har oxå haft feber här,man börjar så smått klättra på väggarna efter 2 dagars hemmma sittande!! Du ska nog inte träna om du har feber,vila, vila säger jag bara det kan bli värre vet du,vill inte va nån liten polis men ;-))) Kramar å krya på er!!

Linda said...

Tack Ida!...Ja, Tor har varit ganska pigg idag när han har varit vaken...skönt på ett sätt, men jobbigt för en annan som inte har varit lika pigg ;-)
Ne, jag vet att det egentligen är en dum idé att träna, men jag känner mig lite extra "tvungen" imorgon eftersom det verkar "komma igång" med lite folk på passen nu...då vill jag ju passa på att visa upp mitt pass =).
Får väl se hur det blir...jag har ju själv vilat nu några dagar.
Tack för din tanke och komentar! Kram