Monday, November 8, 2010

Dax att vara ledig

Hej bloggen!
Ny vecka, och dax att vara ledig i 5 dagar ;-)...
Åh vad jag älskar mitt nya jobb, det går så bra, och jag är så glad att jag har hamnat där =).

Här hemma har Tor varit lite sjuk i helgen...han fick feber natten till söndag, men nu i natt och idag har han hittils inte haft någon feber, bara varit lite slö, nu sover han...vi ska bara stanna hemma och inne idag så han får vila upp sig ordentligt, och imorgon kanske han får vara hemma från dagis lika gärna, jag har ändå inga planer, mer än att Moa och barna kommer till oss på eftermiddagen...får väl se hur Tor känner sig idag, så inte febern kommer tillbaka, och så beror det ju på om Moa fortfarande känner att det är ok även om Tor vart förkyld i helgen...ska skicka ett sms ikväll tänkte jag =).

Åh...nu ska jag sätta mig och fundera över vad vi ska äta för middagar i veckan...och om jag behöver köpa hem något isf...

Ha en skön start på nya veckan!
PoK/ Trasdockan



På jobbet
Bilden är lånad här.
Det är i korridoren på den avdelning där jag jobbar =)
Visst har vi fint =), och snart ska vi ha pysselkväll då vi julpyntar hela avdelningen ;-)...*Skoj*

No comments: