Wednesday, November 3, 2010

Update

Nemen...Hejsan bloggen =)...
Det var ett tag sedan ;-)
Tanken att uppdatera bloggen har funnits men jag har varit ganks trött de senaste dagarna och dessutom har jag varit väldigt ledsen på grund av sjukdom i familjen, så jag ska ärligt säga att lusten har inte funnits =S...

Jag vet att några vill få uppdatering om londonresen och det kommer i nästa inlägg, men tyvärr måste jag göra er besvikna...det finns inga bilder från resan =(...

Just nu är M på Bowling och jag och Tor har ätit kvällsmat (wokad kycklig och grönsaker med äggnudlar och cashewnötter), något som jag var tveksam till att Tor skulle gilla, men han åt 2 portioner och verkligen älskade det =)...Han överraskar varje dag ;-)...

Eftersom M är på Bowling, så ville inte jag och Tor vara sämre, så efter kvällsmat plockade vi fram Tors bowligset och har själva haft lite bowlig här hemma =).

Tor har ju varit på dagis idag då jag hade spinning på Korpen.
Körde med ny musik idag, (som jag vågat nog inte hade provcyklat till innan, förutom i huvudet här hemma framför datorn då ;-), men det var väldigt skoj och det gick riktigt bra.
5 tappra kämpare hade jag med mig, och som valigt peppar besökarna mig extra mycket =)
Jättelyckat spinningpass idag, får jag säga!

Imorgon kommer min pappa på frukostbuffé till mig och Tor. Han ska hjälpa mig att sätta fast Tors cykelsadel som jag äntligen har införskaffat, (igår). Nu hoppas jag bara på fint väder imorgon, så vi kan cykla ut en provsväng...Yihoo!
Om M bowlar...
So do we...;-)
(Kolla in vad cool han är ;-)


3 comments:

annett said...

det är verkligen min skitunge.Jag blir så glad när jag hittar ett kort för dagen,då känns det inte som man missar något.Men på fredag är han min.

Linda said...

Japp, på fredag är det Tor som åker till badhuset med farmor, och äter korv med mos efteråt =)...Han längtar!

Linda said...

Japp, på fredag är det Tor som åker till badhuset med farmor, och äter korv med mos efteråt =)...Han längtar!