Wednesday, October 1, 2008

Godmorgon oktober

När jag vaknade i morses och insåg att det var oktober nu, insåg jag i samma stund att det är 23 dagar kvar till min födelsedag (då fyller jag 22)...=), inte för att jag ska göra något speciellt den torsdagen förutom att jobba, men älskade M har tagit ledigt på fredagen (24/10) för att vi ska ta tåget till Göteborg och gå och shoppa och luncha och annat som jag blir glad av...and guess what, det var hans idé.
Jag längtar jättemycket till den dagen, och jag ska verkligen försöka att hålla i pengarna till dess.

Idag är iaf 1 oktober och jag har inget planerat mer än en heldag plugg här hemma. Inte så nice...men det måste ju göras.

Igår blev jag orolig på kvällen, för jag har inte känt bebis sparka sedan i söndagskväll, och vill gärna att h*n ger mig ett levnadstecken.
Jag läste på en sida på nätet att i vecka 19, (som jag är i nu), är det vanligt att barnet är lungnare. Jag hoppas att det är sant.
Ska ju inte till barnmorskan förens den 16e ocktober...då ska jag få höra på hjärtljuden...längtar.

Ne får väl sätta igång att plugga.

No comments: