Tuesday, October 21, 2008

Jul på Liseberg!

En kompis gav mig en FAB idé om vad jag och M kan göra när det närmar sig juletider. Eftersom det innan graviditeten var tänkt att M skulle bjuda mig på en resa till Paris som examenspresent, men nu inte kan det pga att vi behöver dom pengarna till bebisen tyckte hon att vi skulle åka på Jul på Liseberg. Hon hade varit där förra året med sin kille och sa att det var mysigt.
Jag kan gå där med min stora mage och vagga fram bland miljontals lampor och bara mysa med min älskling, och tillsammans kan vi njuta av lyckan att snart vara 3 + katten i våran allderes egna lilla familj....*drömma drömma drömma mig bort*...

Nu ska jag bara få M att tycka det är en lika lysande idé som jag tycker...men det tror jag han skulle gilla!
Tack för tipset Diana!

No comments: